SSS årsmöte 2018

20 maj, 2018 av admin

Dags för årsmöte för Stockholm Suburban Surfers IF [SSS]. Alla medlemmar är välkomna att deltaga. Icke medlemmar är välkomna, dock utan rösträtt, medlemskap kostar från 40 kr inkl olycksfallsförsäkring och kan tecknas på plats.

Tid: Söndagen den 17:e juni kl 13:00.
Plats: Rålis Skatepark
Motioner (förslag): Ska inkomma till styrelsen senaste 3 veckor före årsmötet, maila till info@subsurfers.se

Stockholm Suburban Surfers är ”Sub Surfers” samlade organ som hanterar medlemshanteringen för Sub Surfers alla medlemmar, driver denna webbsida, ordnar med olycksfallsförsäkring, hjälper till att starta lokala Sub Surfers föreningar och bistår med samlad erfarenhet från föreningsbildning till lokala skatepark initiativ. Vi är ditt verktyg och styrka med flera tusen medlemmar om du är initiativtagare.

Det har varit en hel del kommunikationsproblem internt med oklar fokus de senaste åren och en del av vår kärnarbete och framåtanda har därför nästan helt avstannat. Vi som sammankallar har därför det bästa förlaget för att komma vidare från det som varit. Vi sätter helt enkelt punkt på detta och årsmötet kommer endast handla om vad vi gör härnäst. Vårt förslag bygger på att fokusera på att sätta SSS fortsatta vision, fokusera på dess kärnverksamhet, uppnå en balans och fungerande struktur för vårt arbete för våra mål med verksamheten.

Välkommen!