SSS Årsmöte 2012

18 mars, 2012 av admin

Stockholm Suburban Surfers årsmöte är nu avklarad och ny styrelse vald. Beatricé Hallman som tyvärr inte kunde närvara avgick och vår nya ordförande är Yann Caffa vars energi kan komma till stor nytta för SSS. En av föreningens grundare Johan Sandström blev vald till vice ordförande och Ants Neo fortsatte som organisationens sekreterare samt pressansvarig med Mikael Valier. Fredrik Attebrant som gör hästjobbet som kassör blev också omvald. Två longboard/downhill-åkare blev också invalda i styrelsen, för att bevaka deras intressen i föreningens arbete, Michael Aho som ledamot och Jesper Fröberg som suppleant. Resten av styrelseposterna ses nederst i denna artikel.

Årsmötet föregicks av en thai-lunch med styrelsen och på mötet serverades det Kona Coffee av Chris Rudinoff släkts gård från Kauai (Hawaii). 13 medlemmar dök upp på mötet. Det mesta från organisationens start till de senaste två årens arbete berättades och nya aktiviteter diskuterades. Bengt Sahlin från Roofys Safety Ambassadors [RSA] anslöt och berättade om sin organisation för att förbättra säkerheten för skateboardåkare, som vi nu ska diskutera vidare med för ett närmare samarbete. Efter mötet begav vi oss till Highvalley Skateworld, för att prova vår nya mega ditch.

Dagordning och protokoll antecknades live här. Observera att besluten är officiella först när protokollet är undertecknat av mötets justeringsmän.

Deltagare överst från vänster: Bernt Lindholm, Fredrik Attebrant, Johan Sandström, Yann Caffa, Mikael Valier, Angelica Gustafsson, Pelle Plast, Björn Gevert, Chris Rudinoff, Tomas Wikström, Hans Koraeus, Ants Neo, Michael Aho, Bengt Sahlin.

Styrelse för 2012:

Ordförande:
Yann Caffa yann.caffa<->subsurfers.se 070 770 76 71.

Vice ordförande:
Johan Sandtröm, johan.sandstrom<->subsurfers.se, 070 415 34 20.

Sekreterare/Presskontakter:
Ants Neo, ants.neo<->subsurfers.se, 073 545 91 00.
Även frågor om medlemshantering

Kassör:
Fredrik Attebrant, fredrik.attebrant<->subsurfers.se, 076 818 51 53.

Ledmöter:
Michael Aho, michael.aho<->subsurfers.se, 070 990 35 60.
Mikael Valier, mikael.valier<->subsurfers.se, 070 492 00 45.
Tomas Wikström, tomas.wikstrom<->subsurfers.se, 070 635 92 72.

Suppleanter:
Angelica Gustafsson.
Björn Gevert, bjorn.gevert<->subsurfers.se, 070 715 35 10.
Hans Koraeus, hans.koraeus<->subsurfers.se, 070 415 34 20..
Jesper Fröberg.
Pelle Plast.
Therese Redman

Valberedning:
Chris Rudinoff
Robin Divander?

Revisorer:
Bengt Sahlin.
Bernt Lindholm

Föregående revisorer
Jan Loftén, jan.loften<->subsurfers.se, 070 889 81 92.
Andreas Westling, andreas.westling<->subsurfers.se, 070 457 36 68.